19 mai 2007

Ad'Or 2007


Astazi am dat o fuga pe la Ad'or, la seminarul lui Jurg Aemmer, Creative Director - Euro RSCG Zürich si membru in juriul Ad'Or 2007.

Prezentarile in fata unui public nu sunt punctul sau forte. Feedback-ul: doar 2 intrebari la final, dintre care una a mea.

Dupa conferinta, am discutat cu el pentru ca mi se parea interesanta engleza lui. Insa el nu a fost prea interesant, din cauza ca era obosit/plictisit. Nu cred ca i-a placut in Romania.

Cat despre organizare, nota 10. Fetele de la BMG mi-au facut in 2 minute un badge. Thanks!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Care a fost intrebarea?

Radu Restivan spunea...

Avand in vedere ca a prezentat strict clipuri si printuri care au rulat pe TV/outdoor, l-am intrebat ce parere are despre indoor (lift + toalete).

A spus ca i se pare misto ideea si ca o stia de ceva vreme, iar in viitor cu siguranta se vor dezvolta foarte mult.