14 mai 2007

Grey's anatomy

La fel de incantat am fost la inceput si de Prison Break. Dar cu Grey's anatomy am o presimtire buna. Nu ma va plictisi si nu o va lua pe carari ciudate.

Despre ce e vorba? Sunt cativa interni la un spital din Seattle. Ce-i frumos? Toate legaturile care se creeaza intre ei. Dar si cum descopera impreuna viata din spital, cu bune si cu rele.

Grey cu Drake (sau dr. Shepperd), Yang cu Burke, Izzie si Karev. Dar si alte posibilitati. Nu-i un joc stupid. Imi place de Grey si dr. Shepperd. Am vazut doar 5 episoade pana acum si ei au evoluat frumos. Din pacate, stiu cateva amanunte din seriile urmatoare. Dar tot voi urmari naiv urmatoarele episoade.

Cum suna: "Operatie pe creier? Cum sa ratez asa ceva?"

Serialul care imi va incanta noptile pentru o buna perioada de timp de acum inainte.

6 comentarii:

Ana Sersea spunea...

Mi-a recomandat si mie cineva serialul asta. Eu am avut cateva "crush-uri" pana acum. Sex and the city. Lost. Friends. Desperate housewives. Gilmore girls. Cateva in deplina lor desfasurare.

Skandalouz spunea...

Grey's anatomy e de-a dreptul fabulos! Eu sunt la seria 3-a la inceput si parca e din ce in ce mai bun!

Matei spunea...

intr-adevar, n-o sa te plictisesti de acest serial... e scris f bine si trezeste emotii fara a fi fals sau previzibil, e ne-hollywoodian si realist. aici chiar mor oameni

o cireaşă spunea...

aoleu, prison break, l-am vazut in 5 zile, adica am vazut ambele sezoaneeee nu m-am putut dezlipi de ecranul calc. era in vacanta de primavara, dupa sesiune..aveam nevoie de relaxare:D si acum grey's anatomy!!!
nici de el nu ma pot satura.
te uiti al filme bune;)

Anonim spunea...

dude, uita-te la scrubs. waaaaay more fun.

Anonim spunea...

radiology portal radgray.com is a free radiology portal for students practicians include mri ct ultrasound xray Interventional radiology mammography Radiology tech dictionary case of the day last article top editor protocols radioscopy fluoroscopy