26 feb. 2007

Nostalgie: World Cup '98

Ascultand zilele trecute melodia Chumbawamba - Tubthumping am realizat cat de dor imi este de meciurile de fotbal dupa care ieseam in Pta. Universitatii sa sarbatorim...
Cu mic, cu mare, mergeam sa cantam pentru victoriile alor nostri.
Imi aduc aminte, de la Coupe du Monde '98, de golul lui Dan Petrescu pe sfarsitul meciului cu Anglia, de vopsitul jucatorilor in cap la meciul cu Tunisia si multe altele.

Chiar melodiile care-mi aduc aminte de acea cupa mondiala imi sunt dragi.
Am cautat prin vraful de cd-uri si am gasit unul special, dar foarte prafuit. World Cup '98. In generala, un coleg mi l-a sechestrat vreo doi ani. Mi l-a adus zgariat, vai de el. Dar nu l-am aruncat, parca am stiut ca peste ani buni, dvd-urile vor citi si cd-uri zgariate.

Iar acum il instalez, incercand sa retraiesc momentele de glorie ale Romaniei. Poate ma entuziasmam usor atunci, aveam doar 11 ani. Dar eram vopsit pe fata in culorile tarii si faceam parte din multimea de oameni stransa in centru, toti cantand si bucurandu-ne la un loc.

De atunci, au aparut personaje ca Becali, care vin in multimea de suporteri si sa urca pe masinile scumpe, Maybach sau orice altceva. Ei au distrus spiritul national. Dar deja i-am acordat doua randuri, nu merita mai mult.

Unde-i generatia de aur? Hagi, Gica Popescu, Dan Petrescu, Moldovan, Ilie sau Munteanu...

We'll be singing
When we're winning
We'll be singing

I get knocked down
But I get up again
You're never going to
Keep me down

Hai la Euro 2008!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am dat peste postu' asta cand si eu mi-am amintit de World Cup 98 pe google, si ma gandeam daca il ai undeva la share , uploadat undeva orice ca il caut de ceva timp si gasesc numai road to euro . Un raspuns oricand ... deja am la bookmark linku' sa-l verific zilnic .

Radu Restivan spunea...

Am un cd vechi, zgariat si foarte prafuit. E original, chiar de prin 98. Al meu cdrom nu-l mai citeste, dar tare mi-e dor de jocul asta. O sa fac cumva rost de el. Sa-mi lasi un mail de-al tau.

Anonim spunea...

Sigur mail-ul e victor_arthas@yahoo.com si id-ul victor_arthas . Cand e sa faci rost ma anunti multumesc foarte mult!