22 iun. 2007

Facultatea de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy"

E timpul sa trag linie. A trecut anul I, s-a dus si ultimul examen, cel de la marketing. De fapt, nu cred ca examenul a incheiat sesiunea, ci petrecerea de azi-noapte.

Ce am facut anul acesta la FCRP? (in ordinea numelui)

1. Conflicte si comunicare in secolul XX (Constantin Hlihor)
2. Filosofia comunicarii (Vasile Macoviciuc / Dominic Georgescu)
3. Imagologie. Imagologie istorica (Ion Chiciudean, Bogdan Halic / Daniel Maciuca)
4. Informatica (Andrei Gaitanaru / Cornelia Maxim)
5. Introducere in relatii publice (Remus Pricopie / Dorina Gutu, Andreea Simion)
6. Introducere in sociologie (Constantin Schifirnet / Valeriu Frunzaru)
7. Introducere in teoria organizatiilor (Dumitru Iacob, Diana Cismaru/ Andrei Dospinescu, Madalina Vatamanescu)
8. Istoria culturii romane moderne (Grigore Georgiu / Alexandru Carlan)
9. Limba engleza (Alexandrina Andrei, Malina Iona Ciocea)
10. Limba franceza
11. Practica in relatii publice-Protocol institutional (Emilian Manciur)
12. Practica in relatii publice-Tehnica si arta fotografica (Lucian Tudose)
13. Stiinte economice. Management si marketing (Florina Pinzaru)
14. Tehnici de cercetare si redactare in stiinte sociale (Loredana Ivan)
15. Teoria comunicarii (Vasile Tran, Irina Stanciugelu)

Am simtit nevoia sa amintesc cursurile si profesorii de anul acesta.

Ce este bun la FCRP? Din punctul meu de vedere, facultatea este o rampa de lansare excelenta catre orice domeniu. Angajatorii cunosc performantele studentilor si nu se tem sa le ofere job-uri, chiar din primul an de facultate. Din cat am discutat cu colegii, multi dintre ei si-au ales sa lucreze part-time inca din primul an.

Orarul aerisit ne-a oferit sansa de a pune in practica cunostintele acumulate la cursuri. Am observat ca majoritatea colegilor de an s-au orientat catre agentii de relatii publice sau de publicitate, insa cativa au optat pentru presa sau alte domenii. Cert este ca ni se deschid o multime de porti fiind stundeti la aceasta facultate. Nici o alta facultate nu ofera la fel de multe oportunitati de afirmare.


Nu vreau sa ma lungesc. Acum vreau sa imi spuneti voi ce credeti. Personal, sunt foarte multumit dupa primul an.
Mai sus e o lista, puteti sa va dati parerea referitor la cursuri, la modul de predare. Cel mai mult imi doresc sa aflu cum v-a ajutat facultatea pana acum. Pe scurt, ce realizari aveti dupa 1 an de FCRP?

14 comentarii:

schioana spunea...

well, principalele mele realizari au fost ca I met some nice people and learned some cool stuff. Dar inca nu m-am angajat deci nu-mi dau seama cum e cu job opportunities. Still, it was fun. Si nu e o scoala proasta, deci what more could you ask for?

es ce hash i a u
:*

Anonim spunea...

pentru mine...anul 1 la fcrp a insemnat mai mult decat mers la scoala,cursuri,seminarii etc. sa o luam asa...pe plan profesional...multe oportunitati, multe workshopuri, trebuie numai sa-ti doresti sa faci ceva in plus. dar mai important decat asta sunt oamenii pe care i-ai cunoscut.foarte diferiti, dar toti interesanti. si baieeeetii, si feeetele :).. chiar ma bucur ca am apucat sa cunosc o parte dintre ei si sper sa cunosc si mai departe. si toti au mare mare chef de distractie!fecerepistii rule!!!
ps:sper ca n-am facut dezacorduri..am avut o noapte mai grea..:P ca noi toti,de altfel..

El spunea...

Am avut realizarea de a constientiza ca poti lua 10 daca inveti cu o zi inainte de examen, ca poti lua 7 daca inveti cu 2 saptamani inainte de examen; de a elimina cateva prejudecati in legatura cu moldovenii; si de a putea rezista o zi de facultate cu numai jumatate de ora de somn.

Ana Sersea spunea...

am invatat prea multe ca sa le rezum intr-o singura fraza / un singur cometariu. am invatat in primul rand ca facultatile nu sunt la fel si ca nu trebuie sa judeci un individ de la alta facultate numai dupa ce "crezi" tu. am invatat ca exista mai multe tipuri de adevaruri si mai multe tipuri de realitati. am invatat ca nu numai la liceu se fac prietenii stabile. si multe muuuulte altele :)

Anonim spunea...

mi s-a demonstart că trebuia doar să am răbdarem, că liceul va trece cu toate momentele lui în care sugea şi că va veni şi vremea noastră! :D A celor diferiţi, vorbăreţi, deştepţi foc şi sociabili, insistenţi, luptători, cu cojones şi gura mare. Care nu se tem să iasă în evidenţă şi să fie mândri de ce cred. Din această privintţă aici la FCRP suntem la fel, dar şi splendid de diferiţi... Dar toţi la fel de faini. Închin un pahar pt prietenii noi de anul acesta, dar care îmi vor fi vechi peste ani şi ani... Mi-e drag de voi.
Iar de profesori, un loc special îl ocupă Dorina G., Remus, Irina S., Halic şi d-l Iacob. Bineînţeles, şi Dominic.
Corina,
FCRP anul 2 :D

Anonim spunea...

ne-am vazut , ne-am cunoscut ,ne-am placut , ne-am pisicit , am petrecut , ne-am turnat sare pe mana la vastul apartament din basrab , ne-am vamaoitit , ne-am mutat cu picioarele rupte , ne-am cokelive-uit, ne-am genius etc need i say more ??

Anonim spunea...

Multumesc, Corina, pentru aprecieri. Sper ca la terminarea facultatii, lista sa fie lunga-lunga...
Sunteti cea mai buna generatie cu care am lucrat pana acum si sunt mandra de voi.
Vacanta frumoasa!

Radu Restivan spunea...

Bun venit pe blog, doamna profesoara. :)

Meri spunea...

Buna tuturor,ma bucur foarte mult ca am citit aceste comentarii ptr ca in mare m-am hotarat la ce facultate sa dau :D,insa nu sunt in totalitate informata si dak are cineva amabilitatea sa ma ajute ma gasiti pe mail-ul M3ry333@yahoo.com.va multumesc

Anonim spunea...

si eu doresc sa urmez aceasta facultate , anul acesta sunt clasa a 12-a si v-as ruga din suflet pe cei doritori si draguti sa imi dea cateva detalii. am inteles ca admiterea este destul de dificila,iar eu mi-am ales ca materie de admitere lb. romana.
daca sunteti amabili mailul meu este maria_grigorie@yahoo.com. va multumesc anticipat

Valeria spunea...

Daca mi-ai zice si de unde pot sa iau cursurile, ar fi extraordinar :)

Anonim spunea...

mai copii, eu nu stiu ce facultate faceti voi, dar ca un absolvent va spun ca nu tot ce zboara se mananca. Poate lucrurile s-au mai schimbat, poate era nevoie de ceva ani de bataie de joc pe seama studentilor de atunci, poate domnii profesori pe care acum voi ii apreciati atata aveau nevoie de niste cobai, pentru ca altfel nu-mi explic.
Va aflati in cea mai mare fabrica de zvonuri cu numele unei mari agentii de publicitate care nu a ridicat un deget pentru studenti!
Este vorba de o facultate total dezorganizata si incoerenta, de la minunatele doamne secretare care nu dau doi bani pe nimic pana la cursurile mult prea teoretice cu profesori total dezinteresati. desigur exista si exceptii printre care intr-adevar se afla domnul Halic. Imi pare rau sa va dezamagesc insa studentii de la FCRP au un real handicap in comparatie cu studentii altor facultati de profil.

Anonim spunea...

Buna ziua,

as avea nevoie de datele de contact ale acestei facultati.

Incerc sa gasesc o facultate de comunicare ceva inafara de SNSPA si Spiru Haret

florinchiriac@sb-partners.com este adresa ema de email.


Va multumesc anticipat.

Anonim spunea...

ptr corina:

Multa lauda, vorbe multe si goale.
Ce-ati facut pina acum ca sa fiti si foc de destepti?
Nu sunteti destepti, sunteti laudarosi si zgomotosi,fara bun simt si fara simtul masuriii. Va impuneti prin impertinenta, iar oamenii cu real bun-simt, va lasa in plata Domnului, nu-si pun mintea cu bazaconiile voastre "destepte".