16 iun. 2007

Noaptea devoratorilor de publicitate 2007

Locatie: Sala Polivalenta.
Ora: 20:30.

Situatia reala a locatiei: app. 30 grade temperatura in sala. Noroc cu felicitarile de la Orange, pe care toata lumea le folosea pe post de evantai.
Ora inceperii: 22:00? Si atunci cu un concert relativ misto.

Totusi, lumea nu s-a miscat deloc. N-a indraznit nimeni sa se duca in fata scenei si sa se zbenguie. Public obosit sau dezinteresat?

Dan Chisu si Jean Marie Boursicot au vorbit vreo 2 minute despre festival, timp in care oaspetele ne-a dezvaluit ca vine cu placere in Romania ori de cate ori are ocazia. Si ca-i place publicul, care vine intr-un numar foarte mare la astfel de evenimente.

Spoturile.
Desi in ultima vreme televizorul meu s-a umplut de praf, stiam o treime din spoturile rulate.
M-au scos din sarite cele referitoare la Suedia. Cum ca ar fi o tara plictisitoare. Ok, e o reclama la biscuiti. Nu era problema daca rulau o singura varianta a spotului, dar ne-au incantat cu vreo cinci. Nu, multumesc.
Pe la ora 1, m-a luat somnul. Poate si din cauza faptului ca eram obosit, dar a fost de vina caldura si atmosfera monotona.

Oamenii.
Normal, au venit imbracati ca la gala. Scopul majoritatii nu era de a urmari spoturile, ci de a se afisa. Din ce in ce mai multi free-lancers wannabe, cu freza ridicata, camasi funky si conversi. Concureaza cu generatia emo. Si bineinteles domnisoarele care confunda un eveniment cultural cu o petrecere la piscina. Din pacate, singura varianta este sa cada in penibil, ceea ce reusesc cu succes.

La ora 2 lumea pleca masiv. Nu stiu cati au mai ramas pana la sfarsit.
Sala Polivalenta nu mai poate gazdui astfel de evenimente. E depasita din punct de vedere tehnic. Anul viitor o sa ma duc odhinit, ca sa stau pana la sfarsit. Si o sa-mi termin proiectul la conflicte la timp, nu il voi mai incepe la 5 dimineata, dupa NDP.

FCRP-istilor, am poze si cu voi.





5 comentarii:

Anonim spunea...

Totul s-a terminat la 03.30. Au mai rulat reclame italiene din anii 1960-70, ceea ce a nemultumit publicul, insa cred ca un "devorator" autentic ar trebui sa se bucure si de astfel de reclame. Dupa cum ai spus, este un eveniment cultural, iar o cultura are o istorie, care trebuie luata in seama.

Radu Restivan spunea...

Sigur ca da. Un om de publicitate adevarat trebuie sa vada tot, chiar daca reclamele de acum 40-50 de ani erau rudimentare.
Overall, eventimentul asta a fost un "must see" pentru toti studentii de la FCRP.

Anonim spunea...

destul de vehement si critic postul tau; desi caldura era greu de suportat, as zice ca ti-a influentat negativ parerea despre intreg evenimentul... anul trecut a fost mai rau, n-am putut sta pana la sfarsit!
cat despre poze, sa mi le trimiti te rog

Ana Sersea spunea...

da, esti cam dur. mie mi-a placut, chiar daca era ingrozitor de cald. si reclamele la biscuiti suedezi mi s-au parut reusite :)

Radu Restivan spunea...

Ok, am fost cam dur. Dar se poate si mai bine decat atat. :)