30 mar. 2007

20 de ani?

Ma gandesc cu groaza la ziua in care voi implini 20 de ani. Schimb prefixul si nu-i bine.

Sunt tanar ca naiba si asa vreau sa raman. 19 ani e varsta perfecta. Bun, acum gluma-i gluma, dar ce ma fac la 30 de ani? O sa suport trecerea iminenta, dar nu vreau sa ajung la 30 de ani. As prefera sa raman la 29.

Imi aduc aminte de un episod din Friends, cand Joey plange la aniversarea de 30 de ani, tipand la Dumnezeu: "Mi-ai promis ca nu o sa fac 30 de ani, mi-ai promis!" Oricat de copilaresc mi s-ar parea gestul lui, s-ar putea sa reactionez la fel.

Ma duc sa fac un pact cu cel de sus.
Duncan MacLeod.

4 comentarii:

Anonim spunea...

O sa fii cel mai frumos si fericit baiat de 20 de ani din toate timpurile.:) Capul sus!

Anonim spunea...

fericit..daa.. ;))

smileysabi spunea...

ma regasesc mult in cuvintele tale..si eu am aceeasi teama..mereu ma gandesc cum o sa fie cand o sa am 30 ani..40..mai mult..wow..NU..opreste-te TIMP!
Si da..19 ani pare varsta ideala..totusi..exista o varsta ideala??Eu zic ca fiecare varsta vine cu bucuriile, suferintele, experientele si sperantele ei si ca e bine sa te bucuri de fiecare moment!
Cat despre Joey..si eu am vazut episodu din Friends..si m-am gandit ca exact asa voi reactiona si eu cnd voi implini 30 d ani:P..acu nu mai cred asta..sper doar sa ajung si eu ca el..un adult adolescentin..mereu dornic de distractie si inconjurat de prieteni:P

Anonim spunea...

hmmmm .....in caz ca o sa vina data de 10 septembrie(si imi doresc sa nu mai vina ) o sa ai ocazia sa ma vezi cum ma tavalesc pe jos de jale ca trebuie sa ma despart de 19 ani :(
cea mai frumoasa varsta a trecut pentru mine aproximativ 15 ani ..dar inca mai exista sperante ...sau nu???