4 mar. 2007

Cum să omori fotbalul: Universitatea Craiova - Rapid 0-0

În această seara am învaţat cum se poate omorî fotbalul. Nu ma aşteptam la spectacol din partea nici unei echipe.

Dar a fost o lecţie bună, pentru că am învaţat multe lucruri. Care sunt felurile în care putem omorî acest sport care ar trebui sa ne încante privirea. Este adevărat, serile de Champions League sunt plăcute, ne uităm cu drag la meciuri-spectacol. În acea competiţie, Romania îşi doreşte cel puţin două echipe. Realitatea ne demonstrează că acolo nu ar trebui sa ajungă nici una.

Universitatea Craiova - Rapid. Stadionul Lia Manoliu. 3 martie 2007. Astăzi mi-am tot zis că a venit primăvara, dar am uitat de astenie. Şi i-a lovit pe jucători într-un mod barbar. Craiova a decis să anihileze tactic Rapidul şi a reuşit. De aici şi lipsa totală a fazelor de poartă. Un meci care te indeamnă la somn. Construcţia Rapidului se oprea la maximum 5 pase, apoi greşeala sau minge în out. Acesta este rezumatul partidei. O partidă anostă, care a alungat lumea de la stadion.

Italienii obişnuiau acum caţiva ani să practice tipul acesta de fotbal, dar parcă tot le ieşea mai bine. Măcar erau originali, ei îl inventaseră. Atunci cand îl copiezi, este şi mai rău.

Niciun comentariu: