20 mar. 2007

Puiul gatit nu face rau

Campania dezvoltata de GMP a avut un real succes, intrecand toate asteptarile.

Rezultatele vorbesc de la sine. Vanzarile s-au dublat la sfarsitul lui 2006 fata de sfarsitul anului precedent. Printul "Circul" a fost premiat la AdPrint 2007 pentru creativite cu Ingerul categoriei “Produse alimentare”.

Scopul campaniei a fost de a schimba imaginea carnii de pui in randul oamenilor. Gripa aviara ii facuse sceptici referitor la acest tip de carne, iar Uniunea Crescatorilor de Pasari din Romania a luat initiative. Prin 2 spoturi indraznete (trebuie sa-l precizez pe cel cu doamnele lovite cu puiul in cap), website (dezvoltat de Webstyler) si o campanie online.

Din punctul meu de vedere, o astfel de campanie era inevitabila. Trebuia, intr-un fel, stimulat interesul consumatorului din Romania pentru carnea de pui, in acelasi timp in care aceasta are un argument puternic fata de celalalte tipuri de carne: este mult mai sanatoasa.

Concluzia? Puiul gatit nu face rau.

Sursa: Wall-Street.

Un comentariu:

smileysabi spunea...

intr-adevar o astfel de campanie era necesara..si a avut succes..dar sincer mie mi s-a parut ca a pus mai mult accentul pe umorul negru decat pe ideea campaniei..s-a indepartat un pic de la scop..
Cat despre ideea spot-ului..cnd am vazut prima oara reclama am zis: "ce-i tampenia asta??reclama asta ar trebui sa ma convinga pe mine sa cumpar pui?No f*** way!"
Totusi, mai tarziu am reflectat mai mult si singura explicatie care mi-a venit in cap a fost ca eu nu intram in categoria publicului lor tinta..cine stie..poate profilul consumatorului lor avea alte caracteristici..ca dovada ca vanzarile au crescut;)