27 nov. 2006

Mircea Badea, internetul si emisiunea sa.

Citind aici despre noua problema a lui Mircea Badea, cum ca un user de pe forumul Antenei 3 intentiona sa il dea in judecata din cauza unei fotografii folosite in emisiune, iar in discutie a aparut si un avocat menit sa faca ordine... bla, bla. M-am plictisit. Mircea Badea e peste tot.

Am stat sa vad pana unde merge subiectul asta, fiind curios cat de penibili pot fi unii oameni. Nu am nimic cu Mircea Badea, desi uneori se ia de lume fara motiv. L-am vazut acum cateva zile pe strada, nu arata nimic din Badea "cel rau" de pe sticla. L-as fi catalogat drept un tip linistit care nu cauta atentie, mergea cu capul in jos si purta o sapca care sa-i acopere fata.

M-am intrebat : fugea de atentia cetatenilor sau se ferea sa nu fie observat ? E problema dansului, dar observ ca si-a facut multi inamici in ultima vreme.

Emisiunea lui este uneori amuzanta, insa nu o urmaresc prea des ca sa-mi pot da cu parerea. De fapt, in ultimele luni nu m-am uitat deloc, decat ce am vazut pe internet. Este la o ora tarzie, iar moderatorul tinde sa faca din emisiunea asta un fel de talk show cu cei care-l contesta. Cred ca a devenit o emisiune off-topic. Neprofesionalism al unui tip care vrea sa para foarte profesionist.

E corect, Mircea ?

7 comentarii:

Anonim spunea...

mai Jijea, eu pot sa spun ca are comentarii pertinente. E drept ca este tarziu, insa vezi ca e in reluare pe la 9-9:30 dimineatza (mereu imi beau cafeaua citindu-mi mailurile si ascultand televizorul cu badea `on`). E drept ca in mare ii comenteaza pe cei care nu sunt de acord cu el, dar cum ar decurge o emisiune in care i-ar discuta pe cei care sunt de acord cu el ? Cum ar suna: "Asta zice ca e de acord cu mine.. ce deshtepti sunte, nu ?"

In alta ordine de idei, pe strada majoritatea personajelor care apar `pe sticla` tind sa se ascunda... nu stiu daca e vorba de dusmani sau pur si simplu ca te saturi sa comenteze toti in shoapta `uite-l bah pe ala de face emisiunea aia.. cum se numeste..."

iar in incheiere: `traim in romania si asta ne ocupa tot timpul!" :P
Peace! Spider

Radu Restivan spunea...

Mi-a placut commentul tau. :)

Nu pot decat sa iti urez cafea placuta in fiecare dimineata si cablu tv de calitate. :)

Cheers,
Radu.

Anonim spunea...

Bai jijea mai multa obiectivitate in articolele astea ale tale... lasa'l pe mircea badea sa stea linistit si sa-si ocupe cu ce poate spatiul de emisie.. nu tu il platesti. Nu-ti convine nu te uiti e foarte simplu.

Anonim spunea...

Ce faci Radu? Foarte frumoasa ocupatie ti-ai gasit ;) cu ocazia asta iti urez si "La multi ani!" si fie ca toate dorintele tale sa devina realitate in anul 2007!
sa trecem la subiet :) am citit ce ai scris tu pe aici, foarte frumos, sa stii ca ai talent! ;)
insa simt nevoia sa te contrazic :D nu ma pot abtineeee sorry :) Diferenta dintre badea si ceilalti prezentatori de tipul sau este ca badea incearca sa iasa din tiparele acestui tip de emisiune. Spre deosebire de Revista presei (sau cum se cheama, ca nu ma uit la ea), care este o emisiune destul de monotona. cred ca-mi dai dreptate ca ziarele le putem citi si noi, nu este nevoie de o emisiune care sa ne citeasca fragmente de ziar seara sau dimineata. badea in schimb are o emisiune interesanta, are comentarii inteligente, cu mult subinteles si cred ca daca l-ai asculta cu atentie si daca ai fi pasionat de politica i-ai da dreptate. Consider ca, intr-un fel telespectatorii aveau nevoie de cineva impartial din punct de vedere politic, iar badea este omul potrivit pentru asta: lui nu-i place de nimeni si nu-i convine nimic:)) singurul lui defect este ca are prea mult curaj. spune ceea ce gandim noi toti pe un post de televiziune, ceea ce, sper sa ma insel, o sa-l afecteze cumva. Inca ceva, Din moment ce emisiunea se cheama "in gura presei" doar nu te asteptai sa fie o emisiune blanda si linistita, nu?
in final iti zic, pentru ca il cunosc, ca este un om cu mult haz, cu mult bun simt (cu cei care merita) si ca poate fi considerat un profesionist in ceea ce face.

te puuupic si sa stii ca am pus commentul cu drag aici, chiar daca nu am fost de accord cu tine ;)

Anonim spunea...

Ah si am uitat sa zic :) stii ca Badea a intrat la vorbe celebre cu "traim in romania si asta ne ocupa tot timpul"? si e chiar a lui... >:D

Anonim spunea...

Ce dragut..ma bucur ca are succes articolul tau..felicitari!Sa scrii in continuare!

Radu Restivan spunea...

Thanks, Adelina, ma bucura primul tau comment pe blog ! My baby is here !

O sa scriu in continuare !