22 nov. 2006

Un ceai la Carturesti.

Plimbandu-ma acum cateva zile cu prietena mea prin oras, am ales sa bem un ceai la Carturesti. Imi tot vorbise ea de locul acesta si nu mi-a parut deloc rau ca am ajuns acolo.

Inca de la inceput te intampina o atmosfera calda, primitoare si o sala destul de mare cu cateva masute departate una de cealalta, incat sa poti vorbi incet si sa fii auzit. E ceva destul de rar in localurile bucurestene in ultima vreme. Cred ca nu am mai fost intr-un local atat de... potrivit pentru a iesi cu prietena.

Meniul ? Ne-a luat cam 10 minute sa il parcurgem superficial. :) Are foarte multe sortimente de ceaiuri, care de care mai interesante si doar alegerea este ceva antrenant. Pana la urma am convenit la unul de cirese si unul de portocale, ambele cu miere. Pot sa spun ca au fost cele mai bune ceaiuri baute vreodata (trebuie sa recunosc ca nu sunt un mare bautor de ceaiuri, chiar le evit, insa acestea doua chiar mi-au placut; poate e mierea de vina). Bineinteles ca le-am incercat pe amandoua, le-am mai indulcit si cu miere, am mai lecturat cate o revista, am mai vorbit.
Hmm, n-as fi crezut ca o sa zic asta vreodata. Mi se pare genul de activitate care o poti avea numai in casa, dar se pare ca am gasit si un loc in oras.

Preturile sunt foarte ok, poate putin cam mari pentru un ceai, dar atmosfera compenseaza cu varf si indesat.

Nu fac reclama pentru local, trebuie sa precizez asta. Blogul nu va fi influentat niciodata de altceva in afara de parerile mele personale (si obiective).

O sa mai revin la Carturesti cu siguranta. Cred ca este cel mai placut local din Bucuresti.

22 de comentarii:

Unknown spunea...

E o atmosfera culturala, intr-adevar. Cineva f. apropiat mie comanda des ceaiuri de la Carturesti, intrucat sunt si de vanzare si eu beau cel putin spatamanal asa ceva. Cand ai drum prin ploiesti, te invit la un ceai in stil englezesc.

Anonim spunea...

DA CLICK AICI !!!

Radu Restivan spunea...

Bimm3r, ma bucur sa aud asta. :)
Cat despre ceaiul din Ploiesti, ramane sa vorbim si sa stabilim o data. :D
A inceput sa imi placa ceaiul de cand am baut la Carturesti...

Anonymous, click unde ? Linkul tau nu ma duce nicaieri.

Anonim spunea...

E scump ca dracu . recunoaste ... cat ai dat pe ceaiul ala ?

Radu Restivan spunea...

6 RON si nu-mi pare rau.

Anonim spunea...

o ceasca sau un ibric ?

Radu Restivan spunea...

Un ibric, mi-am pus de 3 ori in ceasca pana l-am golit. Mierea inclusa. ;)

3 cesti de ceai cu miere la 6 RON nu mi se pare deloc mult. Un ceai naspa in McDonald's e vreo 3 RON.

Anonim spunea...

cineva mi-a zis ca a dat 8 ron . Poate e alt soi . LOL.

Radu Restivan spunea...

Depinde de ceai. Preturile incepeau la 5 RON si se duceau pana la 9 (din cate am vazut eu).

Anonim spunea...

Altceva mai au ? Eu vreau iahnie de fasole cand merg la intalniri romantice. PRTZ!

Radu Restivan spunea...

Lol, du-te cu gagica la o iahnie atunci. :)
Poate vrea si ea sa traga "PRTZ".

Anonim spunea...

au prin cora ceai verde/negru/roz etc.. peste 100k.. iei din ala si bei unde vrea pula ta...

Radu Restivan spunea...

Vreau sa-l beau acolo, imi place locul.

andrei manea spunea...

Apropo de baut ceai, mie imi place la "Ceai la Cotroceni". Pt mai multe detalii am facut un post special pt locul asta special.
http://artistu.blogspot.com/2006/11/idee-de-plimbare-acum-toamna.html

Plimbare placuta pe acolo daca va ducetzi !

Andrei... ;)

andrei manea spunea...

P.S. Sorry... iata linkul
http://artistu.blogspot.com/2006/11/idee-de-plimbare-acum-toamna.html

Radu Restivan spunea...

Foarte misto articolul tau, mi-a facut placere sa il citesc. Keep up the good work. :)

andrei manea spunea...

Mersi. Sper sa reusesc ! ;)
Andrei... ;)

Anonim spunea...

A fost dragut acolo...Mi-ar placea sa mai mergem...

Radu Restivan spunea...

Sigur ca o sa mai mergem, dupa o plimbare lunga pe bulevard ! O sa intram acolo ca sa ne incalzim ! Si ca bonus, te strang tare de tot in brate >:D<

Anonim spunea...

Stiti cumva ora inchiderii a Librariei Carturesti? E pana seara tarziu? Ca as vrea sa merg cu prietena si mai mult seara e posibil. Tks ,Alex

Radu Restivan spunea...

Programul este de la 10 la 22, din cate stiam eu, iar duminica parca este mai scurt...

Distractie placuta, sigur o sa-ti placa ! :)

Anonim spunea...

care e cel mai bun ceai pe care-l recomanzi la Carturesti?...
un necunoscator al ceaiului ce ar aprecia?